Info om PT-online med Caroline
Info om PT-online med Caroline

crunch på boll
En vecka med mycket styrketräning, underbart!!

Måndag 17 sep: Morgonpromenad 10 k. På kvällen: Magträning, 100 crunches på träningsboll & 60 drag mot knäna i kabelmaskin med roddhandtag bakom huvudet.

Tisdag 18 sep: Vilodag.

Onsdag 19 sep, ryggövningar: Latsdrag 3×10, latsdrag med smalt grepp 3×10, sittande Rodd 3×10, framåtlutad rodd med hantel 4×10/sida, sittande rodd i maskin 3×10. chins i chinsmaskin 5×10, rygglyft 4×10.

Torsdag 20 sep, axelövningar: Stående kabeldrag bakåt med rep i kabelmaskin 4×10, stående drag bakåt i kabelmaskin 4×10, enarmsaxellyft åt sidan i kabelmaskin 3×10/sida, utåtrotation för rotatorcuffen i kabelmaskin 3×8/sida, hantellyft åt sidan 3×12.

På kvällen: Benböj 4×10, Utfall 4×10/ben, raka marklyft 3×10, Sittande legcurl i maskin 3×12, höftlyft på boll 4×15.

Fredag 21 sep: 100 st hängande situps, knäna mot armbågarna.

Lördag 22 sep: Löpning 5 k.

Söndag 23 sep: 40 armhävningar med förflyttning (kommer på film inom kort), 120 crunches på träningsboll & 30 hängande situps.

Spänstträning: Hopprepsuppvärmning 5 min, utfallssteg 4×10, utfallssteg med viktstång 4 x10, utfallssteg med hopp 2×10, grodhopp 2×10.

Det var nog allt. /Caroline