Info om PT-online med Caroline
Info om PT-online med Caroline

tack till alla läsare Tack och lov så är det här med näthat inte något som drabbat mig. Jag är tämligen säker på att jag har landets snällaste och härligaste läsare. Jag svarar inte alltid så snabbt på kommentarer och mejl, men jag stävar efter att svara till alla som skriver och jag gör så gott jag kan.

Nu vill jag tacka alla läsare – ni som följt mig i flera år och till alla ni nya läsare, det är jättekul att läsa när ni skriver att ni hittat en favoritövning, tränar med träningsapparna med mera. Jag blir lika glad varje gång!

TACK till du som skrev en så snäll kommentar när jag presenterade nyheten om mitt nya koncept med dansgympa för barn, Dansa & Gympa med Piratsessan:

“Men helt underbart! Jag älskar dina “17-minuters-appar” och Poworkout-appen. Är relativt nybliven tvåbarnsmor och har med dina kostråd på din hemsida samt dina appar lyckats skala av 25 kilo på 6 månader! Så tack för det!

Skönt att inte behöva “tänka” så mycket och framförallt kunna köra lite när det råkar vara så att minstingen sover och den stora göra annat. Bara att plugga in lurarna och välja en 17-minutare. Det jag ville komma till nu var dock att det inte bara är jag som älskar dessa appar.

Min treåring brukar ofta klicka fram någon och titta på “när flickan dansar” som han säger. Han gör även många av rörelserna, hur söt som helst! Så jag är övertygad om, att min son, som även älskar både sessor och pirater, kommer att bli salig då han får en egen dansvideo! För det är ett dom är säkert, den står på inköpslistan!”

Och TACK till södra Finland, mejl som det här inspirerar mig att fortsätta en lång tid framåt:

“Jag är en träningsintresserad tjej från södra Finland som studerar till idrottsledare. Jag brukar regelbundet besöka din träningsblogg eftersom jag tycker den är mycket intressant. Du skriver väldigt bra och har mycket fina och färgglada bilder på din blogg, detta inspirerar mycket!

Jag använder mig även av träningsövningarna och tycker de är effektiva och lätta att förstå. Jag brukar läsa träningstidningar av olika slag och har även fått dina träningsdvd:er (17 minuter) som present ibland och dessa brukar jag träna efter hemma. Jag tycker speciellt bra om mage-ryggprogrammet samt programmet för ben och rumpa.

Din blogg inspirerar mig väldigt mycket och dina träningsdvd:n är mycket peppande. Jag hoppas att du fortsätter på samma sätt samt kommer med nya roliga och utmanande övningar på din blogg. Du har inspirerat mig väldigt mycket!

Så här skriver en mamma på väg i form, i ett mejl så där helt apropå, angående min mammaträningssajt Mammaiform.se. TACK snälla du!

“Hej! Vilken underbar sida du skapat och så fantastiskt att du delar alla denna kunskap! Jag fick min dotter för snart 5 månader sedan och fick då en stor bristning. Pga detta har jag inte vågat komma igång med träningen än, har naturligtvis knipit allt jag kunnat men inget mer uppstyrt än så.

Fick rekommenderat din sida Mammaiform.se av en tjej i min föräldragrupp och det var precis det jag behövde. Enkla övningar jag kan göra hemma medan lillan ligger i sitt babygym.

Fantastiskt bra beskrivet och enkelt att följa. Jag har startat första passet idag med startträningsprogrammet, kändes toppen precis på den nivån jag klarar just nu. Sakta med säkert har jag nu tänkt komma i form med din sida som hjälp.

Jag har redan laddat ner dina 17 minuters pass på telefonen så de finns de dagar jag känner mig extra stark och vill testa en utmaning 😉

Nu ska jag iväg och införskaffa en matta, golvet var hårt! Tusen tack för inspiration och kunnande.
Med vänliga hälsningar
Mamma på väg i form”

Tack kära läsare. Jag läser självklart alla mejl och kommentarer och blir jätteglad när ni skriver! Ni läsare är en stor inspirationskälla för mig. /Caroline