Info om PT-online med Caroline
Info om PT-online med Caroline


TRÄNINGSDAGBOK. Idag var det inte mycket folk på gymmet! Var är alla? Någon på mitt pass spekulerade i att alla rest bort eftersom det är minivecka. Så kan det nog vara. Men jag undrar, varför i hela friden var det då sånna vansinniga bilköer idag?

Har alla Stockholmsinvånare rest bort och alla andra rest hit kanske???

Det var i allafall väldigt roliga pass och det fanns inget utrymme för fusk eller maskning – jag såg alla väldigt väl! Hehe… Grymt bra jobbat ni som var på plats. Skönt att det alltid finns några som tar sin träning på allvar och inte håller på med semester och sånt. Haha, skojja bara. Självklart ska man semestra när man kan!

Dietdag 4 av 10
– Satt i möte i 5 timmar med kanelbullar och 2 gigantiska lådor med godis. (Och några andra personer såklart.) Jag kunde kontrollera mig själv! Det är knappt jag tror det själv. Och jag kan berätta att det var enbart för att jag i annat fall skulle behövt skriva om det här! Ni som läser, tack för supporten, även om jag förstår att det inte är huvudsyftet med er läsning… Ni hjälper mig iallafall att komma i mina toksnygga jeans!

  • Frukost 1 – Proteindrink, Kaffe m minimjölk & omeg-3-kapslar
  • Morgonprominix 60 min
  • Frukost 2 – Minikeso m lättyoghurt samksatt m funlight hallon & havregrynsgröt på fiberhavregryn, lingonsylt & minimjölk.
  • Sen blev det inget mellanmål, det var inte riktigt läge att börja mixtra m proteinpulver o sånt under mötet, men det gick bra ändå
  • Lunch – Wokad kyckling & grönsaker
  • Mellanmål – Proteinbar i mintchocklad från Dahlblads
  • Instruerade Funk & Booty Express
  • Proteindrink & banan efter träningen
  • Just nu – Minikeso med 1 burk makrill i tomatsås m röd lök & lite sweet chilisås – godare än det låter!

Kvällens träningsoutfit: Svart mössa, ljusröd racer back tank, svarta haremscapri, svarta armgrejer & shoxskor, Nike. /Caroline