Info om PT-online med Caroline
Info om PT-online med Caroline

Kombinationer som gör dig starkareEn kombination av smart, funktionell träning med din egen kroppsvikt (mycket effektivt) och fettförbränningsträning som promenader/löpning med tempoväxlingar samt med olika lutning kommer att göra dig starkare och smalare.

vår facebooksida igår publicerade vi 11 exempel på träningskombinationer med Poworkout Trim & Tone.

Det har kommit önskemål om att få tipsen på svenska, här är de nu.

1: Kombinera löprundan eller powerwalken med träningsprogrammet Platt Mage eller Muskulös Mage = 10 minuter som kommer göra dig starkare.

2: När du har 15 minuter över för coreträning, kör träningsprogrammen Back Blitz och Stabil Mitt.

3: Forma baken genom att alternera träningsprogrammen Fast Rumpa och Formad Rumpa, när du har 15 minuter och vill göra något effektivt.

4: Fixa fina, starka armar med hjälp av träningsprogrammet Helkroppsmix eller Tonade Armar.

5: Gör en god sak för hjärtmuskulaturen samtidigt som du bränner fett – välj Funktionell Fettförbränning, eller Atletisk Fettförbränning och Formad Rumpa.

6: När du vill träna hela kroppen på runt 10 minuter – välj Explosivstyrka eller Atletisk Fettförbränning.

7: För den som önskar en bättre hållning – satsa på att kombinera Stabil Mitt med Elegant Hållning, räkna med 10 minuter per program ungefär.

8: Utmana benmusklerna med Knälyftsutmaningen eller Utfallsutmaningen, när du har 10 minuter, kanske efter löpningen eller danspasset?

9: Gillar du magträning med plankövningar så är träningsprogrammen Plankutmaningen något för dig! Du hinner det på 10 minuter.

10: Snabb, kul träning för ben och bak? Välj Benböjsutmaingen, Hopputmaningen, Skridskoutmaningen eller Baksidabenutmaningen.

11: Låt lite magträning avsluta konditionspasset, det gör stor skillnad på några veckor! Välj Plankutmaningen eller Coreutmaningen.

Trevlig träning! /Caroline